utorok 16. februára 2016

VIENNA TOUR ♥ 1

Krásny večer všetkým! :)
Už som vám spomínala, že tieto jarné prázdniny trávim vo Viedni. Nemôžem uveriť, že ubehli dva dni a ja som stále dokopy nič neurobila. Učenia mám vyše hlavy a knihy stále ležia v rohu izby (tam kde som ich položila pred dvoma dňami). Dnes sme už so sestrou mali v pláne dokopať sa k tomu vzdelávaniu, ale nakoniec sme skončili vonku s foťákom v ruke. Neprešli sme veľa miest, pretože dnes bolo naozaj sychravé počasie, ale mám tu pre vás aspoň zopár fotiek. 


Najprv sa však treba občerstviť. :D


Nechce sa vám isť po vlastných? Nie je problém. Tieto bicykle si môžete požičať takmer na každom kroku. :)


Pred Rathausom sa dá korčuľovať celú zimu. :)



Výborné mandle s príchuťou Latte Macchiato. :)





Kiež by sa aj mne chcelo takto behať. :D






Pekný zvyšok dňa. :)

4 komentáre:

  1. Krásné fotky :) ve Vídni jsem byla několikrát, většinou na vánočních trzích :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nyc post =))


    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky. Vidno, že ste si výlet naplno užili :) Máš veľmi pekný blog, nechcela by si sledovať navzájom? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentáre! ♥