nedeľa, 14. februára 2016

Love is all around


Krásny valentínsky večer! :)

Valentín. Deň ako každý iný. Len s väčšou dávkou čokolády...

Od zajtra sa nám začínajú jarné prázdniny a ja som sa konečne dožila zaslúženého týždňa oddychu. V poslednej dobe mám toho veľmi veľa a odpočinok už potrebujem ako soľ. Hoci sa budem musieť veľa učiť na prijímačky, rozhodla som sa ísť za mojou milovanou sestričkou do Viedne. Celý tento deň lásky som strávila cestovaním vo vlaku s piatimi unudenými ľuďmi v uzavretom kupé. Všetci sme pozerali von oknom na naše krásne Slovensko a sem-tam si niekto narovnal ubolený chrbát. Celých 6 hodín.

Pre niektorých je Valentín romantický deň strávený so svojou polovičkou. Kytica ruží, čokoláda, či plyšový macko samozrejme nesmie chýbať. Iní ho naopak strávia v smútku, že ešte nenašli toho pravého. Pre mňa však neplatí ani jedna z možností, pretože na svoju veľkú lásku mám ešte čas. 


Ako trávite deň zamilovaných vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentáre! ♥