nedeľa, 31. januára 2016

SHOPPING | January 2016

Krásne nedeľné popoludnie! :)
A máme tu posledný januárový deň! Nedeľné učenie som sa rozhodla presunúť na neskôr a radšej robiť niečo zmysluplné. :D 
Keďže sa začiatkom januára rozbehli novoročné zľavy, vybehli sme s rodinou na nákupy do Viedne. V obchodoch boli obrovské tlačenice a na parkoviskách ani jediné voľné miesto. Ľudia sa išli za svojimi novými úlovkami doslova potrhať. Celý ten kolotoč bol dobrý akurát na bolesť hlavy. Podarilo sa nám však uchmatnúť niečo pekné a myslím si, že to všetko stálo za to. 

 Myslím si, že jednoduché prúžkované tričko by mal mať v šatníku každý. :)



Toto roláko-tričko (ani neviem ako to nazvať :D) sa mi páčilo už dlhší čas a stále som po ňom pokukávala, no zdalo sa mi veľmi drahé. Konečne som sa dočkala veľkých zliav v Hollisteri a mohla som si ho kúpiť. 



Tričká s nápismi veľmi nenosím, ale toto mi hneď padlo do oka. Povedala by som však, že je skôr na teplejšie mesiace ako je január. Má iba trištvrťový rukáv a musím si dať nejaký sveter aby mi v outfite bolo pekne teplučko. 



Milujem flanelové košele. 



Tieto bordovo-červené šaty vyzerajú oblečené naozaj pekne. Sú z detského oddelenia, tak ja dúfam že z nich nevyrastiem veľmi rýchlo, :)



A nakoniec najobľúbenejší úlovok. Svetlo-modré high waist rifle. Z tých starých som už vyrástla a chodila som v krátkych akoby som nemala na nové. :D





1 komentár:

Ďakujem za komentáre! ♥