nedeľa 4. októbra 2015

Coming back

Ahojte!
Už ani nerátam, koľko ráz som opäť začínala s blogom, no nikdy to nevyšlo podľa mojich očakávaní. Vždy do toho prišla škola, každodenné povinnosti a po dlhšom čase mi došli aj nápady. Hoci ma bavilo fotiť a písať články, nikdy som so svojim výsledkom nebola spokojná. Teraz ma niečo zázračné opäť nakoplo tvoriť. Chcela by som sa blogu venovať najviac ako sa dá a teraz to už ozaj nevzdať. Ja len dúfam že sa vám moje články budú páčiť a nájdete v nich inšpiráciu.

Pekný zvyšok dňa :)

3 komentáre:

  1. Veľmi sa teším na inšpiráciu, ktorú na tvojom blogu nepochyne nájdem! Prajem veľa síl, aby si to tentoraz už nevzdala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Budu ti moc držet palce aby jsi v blogu pokracovala a nenechala toho. Urcite je tezke vydrzet nez se blog uchyti a zacne ti ho nekdo sledovat. Jsem taky zacinajici blogerka a parkrat mi problesklo hlavou ze bych toho nechala a to jsem zatim na zacatku. Ale doufam ze se trochu dostane do povedomi a bude to mit cele smysl.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti veľmi pekne. Veľmi si ma povzbudila. :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentáre! ♥