streda 7. októbra 2015

Autumn essentials

Ahojte!
Jeseň beží v plnom prúde a ja si ju zatiaľ veľmi užívam. Vonku je ešte pomerne teplo, hmýri sa to krásnymi farbami a slniečko svieti. Čo viac si môžeme priať? 
No na druhej strane sú tu aj negatívne stránky jesene. Fúka studený vietor, stále prší a čo je najhoršie, som permanentne chorá, čo nie je ani teraz výnimkou. Práve preto by som vám dnes chcela ukázať mojich jesenných obľúbencov ktorí neodmysliteľne patria k mojej každodennej rutine tohto obdobia. 

Bez sviečok si jeseň naozaj neviem predstaviť. Z izby robia útulné miestečko na oddych, ten maličký plamienok ma veľmi upokojuje a navyše krásne voňajú. Ako napríklad táto vanilková z Ikei. 


Zbožňujem upršané večery zabalená v deke s dobrou knihou. Túto jeseň som sa rozhodla vymeniť dievčenské romány za fantasy. Zatiaľ som sa vybrala správnym smerom. Momentálne čítam Narniu a už sa chystám čítať úspešnú sériu kníh Divergencia od Veronicy Roth. 


Samozrejme nesmie chýbať krém na ruky, pretože ich mám počas celej jesene vysušené. Obľúbila som si tento černicový z Yves Rocher. Dostala som ho na Vianoce od mojej sestričky. :)
Studený vietor neobíde ani moje pery a na ich ochranu používam EOS Summer Fruit. Tuším, že ho mám zo stránky www.eosbalm.cz, no teraz sa už dá kúpiť takmer vo všetkých drogériách. 


 Väčšinou v čiapke nevyzerám extra dobre, preto je dosť problém pre mňa nejakú nájsť. Táto s kamienkami z F&F mi hneď padla do oka. :) Výhodou je, že k nej boli rukavice ,,bez prstov", pretože môžem robiť čokoľvek bez toho, aby som si ich dala dole. Asi by sa mi nevyplatilo nosiť ich v zime, pretože mám vždy studené ruky a musím ich držať v teple. No a nakoniec nesmie chýbať ani huňatý šál, do ktorého sa kedykoľvek môžete skryť.



 Máte aj vy svojich jesenných obľúbencov? 
Prajem vám pekný zvyšok dňa. :)


3 komentáre:

  1. Krásne :3 Už som párkrát počula o knihe Divergencia ale ešte som ju nečítala a možno to niekedy vyskúšam :)

    www.looksbyann.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Divergenciu a ostatné diely tiež plánujem teraz prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne nákupy knihy od Veronica Roth mám aj ja ale ešte tie staršie vidania. A máš to celé veľmi krásne naotené :) Super článok.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentáre! ♥